| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
fritske88 Nieuw lid
|
Geplaatst: 29-06-2007 10:14 Onderwerp: CTRL toets werkt niet meer |
|
|
Mijn probleem is namelijk het volgende. Ik heb onlangs mijn laptop (ook een HP Pavilion zoals u) eens opengemaakt om eens te kijken wat er allemaal te zien is vanbinnen. Toen ik hem terug dicht deed, zag ik dat mijn 2 controle-toetsen niet meer werken. Ik denk dat het aan mijn connectie ligt. Dus mijn controle-toetsen werken niet meer, maar ik gebruik zeer veel de controle-toets voor vb. kopieren en plakken. Mijn vraag is nu ofdat u soms niet weet hoe u de standaardsneltoetsen zoals (CTRL-C, CTRL-V, CTRL-A) kunt wijzigen naar vb ALT-C.
Oftewel dat is vb de CTRL-toets kan vervangen door een andere toets op mijn toetsenbord vb de ALT gr ofzo. da zou ook wel goed zijn. kan iemand mij helpen merci. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mijzelf Senior lid
|
Geplaatst: 29-06-2007 10:59 Onderwerp: |
|
|
| Ervan uitgaand dat je op die laptop Windows draait wordt hier uitgelegd hoe je een toets kunt remappen. |
|
| Naar boven |
|
 |
fritske88 Nieuw lid
|
Geplaatst: 29-06-2007 12:59 Onderwerp: |
|
|
thanks
mijn controletoets werkt terug . kheb de capslock vervangen door de controle |
|
| Naar boven |
|
 |
raptor Erelid
Geregistreerd op: 24-9-2002 Berichten: 5262 Woonplaats: Oosterhout NB
|
Geplaatst: 29-06-2007 18:40 Onderwerp: |
|
|
Slim. Kun je die meteen niet meer per ongeluk aan zetten.  _________________ He has a special place full of fire and smoke and burning and torture and anguish where He will send you to live and suffer and burn and choke and scream and cry for ever and ever 'till the end of time... but He loves you!
-- George Carlin |
|
| Naar boven |
|
 |
|